Четверг, 02.03.2017, 01:01
Менің қызметім жайында - О моей службе
Приветствую Вас Гость | RSS
Қазақша
Тегилер-Теги
Яндекс
Tengrinews.Kz
Наши предпочтения
Усть-Каменогорский информационный портал
Мы на Твиттере
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
LiveInternet
Главная » 2010 » Октябрь » 24 » Дәрігердің көмегінсіз қойылатын диагноз
Дәрігердің көмегінсіз қойылатын диагноз
17:29
  1. Жасыңыз. Әр жасқа бір балл. Егер жасыңыз 40-та болса, 40 балл.
  2. Салмағыңыз. Қалыпты салмақ бойдың ұзындығынан 100-ді алып тастағанға тең деген шама бар. Қалыпты салмақтан төмен әрі килограмм үшін 5 балл қосылады, ал қалыпты салмақтан жоғары әр килограмм үшін 5 балл алып тасталады. Мәселен, бойыңыздың ұзындығы 176 см, салмағыңыз 85 кг болса, онда екінші көрсеткіш бойынша минус 45 балл аласыз.
  3. Темекі. Темекі шекпейтіндерге 30 балл қосылады. Шегілген әр тал темекі үшін 1 балл алып тасталады. Егер сіз күніне 20 тал шылым шексеңіз, онда сіздің үшінші көрсеткішіңіз минус 20 баллды құрайды.
  4. Төзімділік. Егер сіз төзімділігіңізді күшейту мақсатында күн сайын жаттығу жасасаңыз (жүгірсеңіз, жүзсеңіз, болмаса велосипед тепсеңіз, жүрек қан-тамырлары жүйесінің қызметін жақсартатын жаттығулар жасасаңыз), онда, сіз 30 балл аласыз. Аптасына төрт рет жаттығу жасасаңыз 25 балл, үш  рет жасасаңыз-10 және бір рет жасасаңыз 5 балл аласыз. Егер сіз дене тәрбиесімен мүлде айналыспасаңыз, онда жалпы сомадан 10 балл алып тасталады. Егер салбөкселік өмір салтын ұстансаңыз онда тағы 20 балдан қағыласыз.
  5. Тыныш күйде тамыр соғуы. Егер тыныш күйде сізде тамыр соғуының саны 90-нан аз болса, онда одан төмен айырма әр тамыр соғуы үшін сіз бір балл аласыз. Мәселен, минутына тамыр соғуыңыз 72 болса, 18 балл аласыз.
  6. Қысымнан кейін тамыр соғу жиілігін қалпына түсіру. Екі минут жүгіріңіз де, кейін 4 минут жатып дем алыңыз. Тыныш күйде тамыр соғуыңыздан 10 соққыға көп болса 30 балл, 15 балл аласыз, ал 20 және одан да көп болса, бір балл да ала алмайсыз.  Алты көрсеткіш бойынша жалпы соманы есептеңіз.
20 баллдан аз болса. Дәрігерге қаранып, денсаулығыңызды тексерткеніңіз жөн. Артық салмағыңыздан арылу үшін дене жаттығуымен айналысыңыз.
21-30 балл. Денсаулығыңызға қауіп төндіріп тұрған факторлармен  (артық салмақ, темекі шегу, қимылсыздық) күресті бастамасаңыз жағдайыңыз қиын болмақ.
61-100 балл. Нәтиже жаман емес, осы бағыттан танбаңыз.
100 балдан жоғары. Денсаулығыңыз өте жақсы. Ағзаңыздың (организміңіздің) төзімділігі мен ауруға қарсы тұру қабілеті жоғары. Осы қарқыңызды бәсеңдетпеңіз.
Категория: Салауатты өмір салты | Просмотров: 649 | Добавил: модератор | Рейтинг: 0.0/0 |
Форма входа
На русском языке
Муфтият.Kz
Категории раздела
Өмір өрнектері [205]
Әзілдер [138]
Қайырымдылық [63]
"Халал" дүкенінде [6]
Неке [9]
Жерлеу [11]
Құран хатм [1]
Еске алу [5]
Көпшіліктен-дұға [2]
Ораза қабыл болсын! [20]
Мақал-мәтелдер [105]
Пословицы и поговорки
Ел аузынан [118]
Этикет [81]
Хадж [15]
Салауатты өмір салты [143]
Тәлім өлең [123]
Біздің қолжазбалар [7]
Арабески жизни [0]
Служебные смешинки [3]
Милосердие [0]
В магазине "Халал" [0]
Мусульманская свадьба [2]
Похороны [4]
Коран: чтение и восприятие [2]
Поминание усопших [1]
Мольба общины [0]
О посте [1]
О хадже [6]
Наши записки [0]
ЗОЖ [1]
Курбан-айт [5]
Құрбан айт [6]
Наш словарь [21]
Облик строителя своей жизни [8]
Жас жеткіншектерге [80]
Заңгер кеңесі [49]
Пайдалы кеңестер [82]
Білгіміз келеді [89]
Поиск
Календарь
«  Октябрь 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Ауа райы
Яндекс.Погода
Курс валют
Ежедневные курсы валют в Республике Казахстан
Yk-news.kz
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Архив записей
    Менің қызметім жайында © 2017Создать бесплатный сайт с uCoz