Тамақты аз жеу, яғни толық қарны ашпай тамақ жемеген абзал. Тағамды тойып та жемейді, қарнында біраз бос орын қалу керек.
Күмәнді тағамман сақтанады, егер мүмкіншілік болмаған жағдайда, күмәнді тағамнан мүмкіндігінше аз желінеді. Әрі көңілінде іштей өкініште болу лайым. Күмәнді тағам-негізгі үрей емес, ал бірақ залым әрі пасықтың тағамы күмәнді.
Қызметкерлерден бөлек, өзіне арнайы дәмді тағам әзірлемейді. Қарапайым тағамдарға қанағат етеді.
Тәтті немесе қарапайым тамақтың қайсысы бірінші даяр болса, сүннет болғандықтан, таңдамай соны жейді. Үнемі ет жемейді немесе қырық күнге оны тәрік те етпейді. Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) ешқашан өкпе, бүйрек, ішек-қарын жемеген екен.
Әртүрлі тағамдарды бірін-біріне араластырып ішіп-жеу сүнетке қайшы әрі денсаулыққа да зиян: балық пен сүтті, сүт пен жұмыртқаны, сүт пен етті, қуырылған ет пен қайнатылған етті, сүр ет пен жаңа етті, екі ыстық тағамды, екі суытылған тағамды, екі жұмсақ немесе екі қатты тағамды, тез қортылатын ас пен асықпай қорытылатын асты, иісті тағамды жеуде сүннетке қайшы болады. Және шикі жуа (пиаз) мен сарымсақты да (чеснок) Пайғамбарымыз (с.ғ.с.) жемеген болатын.
Намаздың уақыты шықпаған болса, әрі қатты қарны ашып тамақ жегісі келіп тұрса, тағамды намаздың алдында жейді.
|