Құрбылар әңгімесі -Өй! Мен мүлде оқыста естіп қалдым, сенің бұдан бұрын бір жігітің болыпты ғой, оны тастап кетіпсің. Неге? -Себебі, мен де күтпеген жерден естіп қалдым, ол үйленіп қойған екен бұрын. -Ой, оңбаған! Кім ол, кімге үйленіпті. -Атын атамай-ақ қояйын, тіпті есімін атайды деп күтпей-ақ қой, ал үйленген кісісі-сенсің, саған үйленіпті…
Ұсақ бауырсақ Қаратау елінің Досал ауылында Есалы деген болыпты. Ол бала-шағамен де, келін-кепшікпен де қалжыңдаса беретін жайдары, ақ көңіл, аңқау кісі екен. Есалы жаздың бір күнінде Түркістан маңындағы құдасына келіп қонып отырады. Құда келген соң, үй иесі қарап отырсың ба, самауыр қойып, мал сойып шала бүлініп жатады. Көп кешікпей Есалының алдына дастархан жайылып, шай келеді. Күні бойы жүріп, еш жерде түстенбестен Есалы алдындағы қойдың құмалағындай ұсақ бауырсақты үшеуден, төртеуден ауызға салып шай ішіп отырады. Шай құйып отырған құдаша келіп Есалыны
...
Толығымен (Подробнее)»
|
Өскемен қаласымен шектесіп жатқан Меновное ауылдық округінде тұратын халық ежелден мал ұстап, егіншілікпен шұғылданып келеді. Осыған байланысты туындайтын көптеген мәселелердің түйіндерін шешіп, белгіленген шаралардың көңілдегідей жүзеге асуына әкім Ерсейіт Қабдуәлиұлы Нұралдинов барынша мән беріп отырады. Мәселен, әлеуметтік маңызы бар бір мәселе-мұсылмандар бейіті мәселесі еді: Ахмер ауылындағы бейіттің жері түгесілгендіктен жабылғанда қалалық бейітке арналып, Самсоновка ауылының маңынан он бес гектар жер бөлінді. Бұл бір ғана мысал. Ал шариғат ережелерін дәстүрлі әдет-ғұрыптармен ұштастыру жөнінде ол Мұхамади атындағы мешіттің қызметкерлерімен ой бөлісіп тұратыны да құптарлық жай дер едік. Өйткені аталған мәселе бұл мешітке келуші мұсылман ағайындар арасында дұрыс уағыздалып, мазмұнды түсіндірме жұмыстары жүргізіліп тұрады. М. Абдуллин
|
Ал енді мен ақыл айтам, Ақыл айтам, таңданба. Қорлық үшін келген жоқсың мына өмірге, Жалғанға. Мына өмірде, жүрегіңде, Бойыңда ыстық қан барда, Болмысты да, болмасты да, Болады деп арманда!
Ал енді мен ақыл айтам, Ақыл айтам, таңданба! Мәзіріңе, әзіріңе әулекі боп, Алданба! Шығатұғын күндерге де, Ататұғын таңдарға, Үмітпенен қарағайсың, жүрегіңде жан барда.
Өтер кетер, өтер кетер… Дейміз ғой біз мұңайып. Дейміз-дағы, жамаймыз деп, бір айыпқа Бір айып. Отандастар, ойлайықшы, ойымызға лайық. Құласақ та тек биіктен Құзға барып құлайық!
Бықсып жатқан қоламта емес, Артымызда шоқ қалсын. Болашақтың ошағында, Біз тұтатқан от жансын. …Ей, Болашақ! Ей, Болашақ! Ошағыңда от жансын! Мүмкін, бізді ұмытарсың… Кім біледі?.. Жоқтарсың…
Мен тілеймін. Жарқыным, сен де тіле: Жақсыл
...
Толығымен (Подробнее)»
|
 Тамақты отырып, жейді. Бұл бапта үш үш түрлі отырып жеу, сүннет. Алғашқысы-екі тізесін бүгіп отырады, бірақ қарнын тізесіне тигізбейді. Екіншісі-оң тізесін көтеріп, сол аяғын бүгіп басып отыру. Үшіншісі- екі тізесін көтеріп қарнына жабыстырып отыру. Сүннетпен отырудың тағы бір түрі, тамақ жеген кезде аяқ киімді шешіп отыру, әрі етегі мен жеңін қайырып алу. *Ас сыпыра мен дастархан үстіне қойып желінеді. Хан тақтаның (үлкен стол) үстіне қойып жеулеріне де болады. Ей, дәруіш біліп ал! Хан тақтаның үстіне тағам қойып жеу–патшалардың пейілі. Дастархан жайып тамақтану-ғажамдардың (арабтан басқа ұлттар) пейілі. Сыпырада тамақтану-арабтар пейілі. *Ас ішетін ыдыстар ағаш немесе шыныдан болғаны сүннет. Алтын немесе күміс ыдыстармен тамақ ішіп-жеу, харам. Қорғасын, мыс секілді ыдыстардан тамақ жеу, мәкрух. *Дастархан үстінде үлкен к
...
Толығымен (Подробнее)»
Категория:
Этикет
|
Просмотров:
2747
|
Добавил:
модератор
|
Дата:
31.03.2011
| |